Aquí teniu el nostre ja habitual programa de Sant Jordi en el qual algunes llibreries i altres especialistes LIJ ens recomanen els seus llibres preferits per regalar (i regalar-se) aquests dies. Us trobareu amb algunes veus conegudes que ja han passat pel programa i d’altres a qui tenim moltes ganes de convidar.
Esperem que regaleu molts llibres! I si els voleu compartir amb nosaltres, no us oblideu d’etiquetar-nos a les xarxes!
Bon Sant Jordi a tothom!
Notes a peu de podcast
Àlbum il·lustrat
- Dies com aquest, d’Oriane Smith i Alice Gravier [Libros del Zorro Rojo]. Recomanat per Ágata Losantos.
- La promesa del capgrós, de Jeanne Willis i Tony Ross [Editorial Entredos]. Recomanat per Irene Tortós-Sala de la Llibreria L’Altell i per l’Enric de la Llibreria Abracadabra.
- Caramels màgics, de Heena Baek [Editorial Kókinos]. Recomanat per Irene Tortós-Sala de la Llibreria L’Altell i Fe Fernández, de la Llibreria L’Espolsada.
- El niño raiz, de Kitty Crowther [Lóguez]. Recomanat per Anna Juan (teniu amb ella un programa sobre àlbum il·lustrat)
- La roca del cielo, de Jon Klassen [Nubeocho]. Recomanat pel Miguel, de la Llibreria La Petita.
- No cal la veu, de Armando Quintero i Marco Somá [OQO]. Recomanat per Olívia Pascual, de la Llibreria L’Aranya.
- La ola, de Suzy Lee [Barbara Fiore Editora]. Recomanat per l’Stel·la, de la Llibreria El Petit Tresor.
- Les gallines de la Sònia, de Phoebe Wahl [Editorial Corimbo]. Recomanat per Recomanat per Fe Fernández, de la Llibreria L’Espolsada.
- Lluny, de Bernat Cormand i Martí Cormand [A buen paso]. Recomanat per Fe Fernández, de la Llibreria L’Espolsada.
Llibre de coneixements
- El viatge de les paraules, d‘Andrea Marcolongo i Andrea Ucini [Zahori Books]. Recomanat per Laia Falcón, directora de El Culturista i Pep Molist (Teniu amb ell un programa sobre crítica de LIJ i també una taula rodona sobre Astrid Lindgren).
- ¿Hay alguien ahí?, d’Ellen Duthie i Studio Patten [Woner Ponder]. Recomanat per Anna Juan (teniu amb ella un programa sobre àlbum il·lustrat)
- Dracs, fades i gegants, d’Oriol Canosa i Cristina Bueno [La Galera]. Recomanat per Paula Jarrin de la Llibreria Al·lots.
- People Power, de Ximo Abadía i Rebecca June [Zahori Books]. Recomanat per Paula Jarrin de la Llibreria Al·lots.
- Què s’amaga al cel de nit?, d’Aina Bestard [Zahori Books]. Recomanat per Olívia Pascual, de la Llibreria L’Aranya.
- Fluidoteca, de Berta Páramo [Litera Libros]. Recomanat per Jaume Centelles.
Narrativa juvenil
- Cendra. Història d’una nena i el seu monstre, de Jonathan Auxier [Blackie Books]. Recomanat per la Valèria, de la Llibreria Pebre Negre.
- Jane Eyre, de Charlotte Brönte [Viena Edicions]. Recomanat per la Marta Cava.
- La muntanya, de Laia Asso [Sembra Llibres]. Recomanat per Paula Jarrin de la Llibreria Al·lots.
- Paraules emmetzinades, de Maite Carranza [Edebé]. Recomanat per Antonio Luengo.
- Elles també maten, antologia a càrrec d’Anna Maria Villalonga Fernández [Llibres del Delicte]. Recomanat per Antonio Luengo.
Còmic
- Els infants de la resistència, Benoît Ers i Vincent Dugomier [Editorial Base]. Recomanat per la Valèria, de la Llibreria Pebre Negre.
- Dr. Slump, Akira Toriyama [Planeta Comic]. Recomanat per la Marta Cava.
Narrativa infantil
- El vuitè nan, de Josep Vallverdú [La Galera]. Recomanat per la Mertxe, de la Llibreria El Genet Blau.
- Constel·lacions, de Quim Torres [Babulinka]. Recomanat per la Mertxe, de la Llibreria El Genet Blau.
- Rei, de Mònica Rodríguez [Edebé]. Recomanat per Pep Molist (Teniu amb ell un programa sobre crítica de LIJ i també una taula rodona sobre Astrid Lindgren).
- Mira, de Tina Vallès [Animallibres]. Recomanat per Marc Alabart, que va estar a Tàndem parlant de conversa literària i clubs de lectura.
- Els pòstits del senyor Nohisoc, de Tina Vallès [La Galera]. Recomanat per Marc Alabart, que va estar a Tàndem parlant de conversa literària i clubs de lectura. Teniu un programa dedicat a aquest llibre, que va ser guanyador del Premi Folch i Torres.
- Que ve el cometa!, de Tove Jansson [L’Altra Tribu]. Recomanat per Glòria Gorchs.
- L’hivern del Sr. Jeroni, de Eulàlia Canal [Animallibres]. Recomanat per Glòria Gorchs.
- Naïm, de Naïm Batruni Illa i Alba Domingo [Piscina Un petit oceà]. Recomanat per Glòria Gorchs.